14 mai 2010

Yani

Hayat bir hayal değilmi sanki,
İstediğim gibi tuşları değiştiririm,
Çünki ben, sadece ben yazıyorum
Ne istersem şu an, aklımdan geçen herşey benim.

Yok o yok. olmayan gelecekmi bilinmeyen o yok,
Ben yokum, sadece uçuyorum.
Ne önemi var geleceğin, olmayan o ki,
Gelecek dediğin ölüm değilmi?

Dans etmek şimdi sadece hiçbir şey umrumda değil,
Gibi gibi, sanki sanki, mesela mesela,
Farz ediyorum, hadi umuyorum yeniden,
Gerçekten, neden, neden?

Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ha?
Bildiğin hayatın tek parçası,
Hayatın tek gerçeği kahr etsin!
Bugünmü ölsem ben?

Ah be ne istedim ne oldu?
Ne sen varsın ne benim içimdeki ben,
Ne annem, ne babam, kimse
Kimse kurtaramaz artık beni, beni benden.

Gel de, silelim geçmişi,
Bana yapılan ihaneti, sonu olmayan işareti,
Silelim yokluğu, varlığı, ben olmayan beni,
Silelim benden öte sensizliği.

Kim ne anlar, ben anlamazsam,
Kim ne bilir içimdeki fırtınayı,
Başkadır o, acımazısdır o,
Bu gece bırakalım da göz yaşları utanmasın.

Ah anladıysam ben taş düşsün taa kafama,
Ah anladıysan sen anlat beni bana ,
Yani işte, şöyle, böyle,
Yani, ne biliyim, öyle yani.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire